Työvaatemyynti.fi toimitusehdot
Yleistä
Tämän verkkokaupan tuotteiden myynnistä vastaa Promeetta Oy (Y-tunnus 2522903-9).
Osoite: Raatekankaantie 22 A, 80100 Joensuu
Sähköposti: info@promeetta.fi
Puhelin:
Verkkokaupan asiakaspalvelu: 044 982 6534
Myynti (yrityksille): 050 355 2000
Laskutus/reskontra (yrityksille): 041 313 2583
Myymälä (Joensuu): 044 240 3827
Toimitamme tuotteita Manner-Suomeen yrityksille ja yksityishenkilöille (vain täysi-ikäisille) .
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokauppamme myy mm. vaatteita sekä jalkineita työhön- ja vapaa-ajalle.
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassamme siirtämällä tuotteet ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Laskulla toimitamme tilauksia vain yrityksille, joilla on voimassa oleva Y-tunnus. Voitte tehdä tilauksen myös soittamalla numeroon 050 355 2000. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa on linkki käyttäjäkohtaiselle tilausseurantasivulle. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin ja tietosuojaselosteemme mukaisiin ehtoihin ja käytäntöihin.
Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät toimitus- ja pakkauskulut Manner-Suomeen.
Toimitamme tilauksia Suomen ulkopuolelle vain sovitusti.
XXS-paketti: Paketti toimitetaan Matkahuollon noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin. XXS-paketin hinta on 5,90 €. Matkahuollon ilmoittama toimitusaika on 1–3 arkipäivää. Lähetyksestä saatte seurantatunnuksen.
Lähellä-paketti: Paketti toimitetaan Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-ruokakauppoihin tai R-kioskiin. Lähellä-paketin hinta on 7,90 €. Matkahuollon ilmoittama toimitusaika on 1–3 arkipäivää. Lähetyksestä saatte seurantatunnuksen. Matkahuollon Lähellä-pakettitoimitus on asiakkaalle ilmainen, kun tilauksen arvo on vähintään 200,00 €.
Jakopaketti (vain yritysasiakkaille): Paketti toimitetaan vastaanottajille perille arkisin klo 8-16 välisenä aikana (toimitusaikaa ei erikseen sovita). Yritysasiakkaille tarkoitetun Jakopaketin hinta on 9,90 € (sis. alv:n). Matkahuollon ilmoittama toimitusaika on pääsääntöisesti 1–2 arkivuorokautta. Lähetyksestä saatte seurantatunnuksen. Matkahuollon Jakopaketti on yritysasiakkaalle ilmainen, kun tilauksen arvo on vähintään 200,00 €.
Kotijakelu-paketti: Paketti toimitetaan vastaanottajalle ovelle. Kotijakelun toimitusajankohta sovitaan vastaanottajan kanssa. Matkahuollon ilmoittama toimitusaika on 1-2 arkipäivää, riippuen sovitusta toimituspäivästä. Kotijakelu-paketin hinta on 12,90 €. Lähetyksestä saatte seurantatunnuksen.
PostNord Automaatti tai Palvelupiste-paketti: Paketit toimitetaan pääsääntöisesti asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen. Paketin hinta on 8,90 €. Suomen sisällä PostNord Palvelupiste- ja Automaatti-paketit toimitetaan vastaanottajan valitsemaan palvelupisteeseen 1–2 arkipäivän kuluessa. Lähetyksestä saatte seurantatunnuksen.
Pikkupaketti: Paketti toimitetaan vastaanottajan postiluukkuun, -laatikkoon tai oven taakse. Pikkupaketin hinta on 6,90 €. Postin ilmoittama toimitusaika on 5 arkipäivää. Lähetyksestä saatte seurantatunnuksen.
Postipaketti: Tuotteet toimitetaan pääsääntöisesti asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen tai automaattiin. Jos valitsemasi noutopiste on pakettiautomaatti ja se on täynnä, Posti ohjaa paketin lähimpänä olevaan vapaaseen paikkaan. Postipaketin lähetyksen hinta on 9,90 €. Postin ilmoittama toimitusaika on 1–2 arkipäivää. Lähetyksestä saatte seurantatunnuksen.
Express-paketti: Tuotteet toimitetaan asiakkaan ilmoittamaan toimitusosoitteeseen ma–pe ilman erillistä ilmoitusta. Express-paketin hinta on 12,90 €. Postin ilmoittama toimitusaika on 1–2 arkipäivää. Lähetyksestä saatte seurantatunnuksen.
Nouto myymälästä: Voitte noutaa tilaamanne tuotteet myymälästämme osoitteesta:
Raatekankaantie 22 A
80100 Joensuu
Myymälämme on avoinna arkisin (maanantaista perjantaihin) klo 8.00-16.30.
Arkipyhät ja juhlapäivien aatot voivat vaikuttaa aukioloaikoihin.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä tai yrityksille toimitettavalla laskulla.
Voit maksaa tilauksesi seuraavilla maksutavoilla:
Paytrail-verkkomaksu: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Lasku: Laskulla toimitamme tilauksia vain yrityksille, joilla on voimassa oleva Y-tunnus. Myönnämme 14 päivän maksuajan luottotietojen tarkastamisen jälkeen. Lasku päivätään tilauksen toimituspäivälle. Lasku toimitetaan verkkolaskuna tai sähköpostiin, kun tilauksenne on toimitettu.
Toimitusajat
Tuotteiden keskimääräinen toimitusaika on yleensä noin 3-8 työpäivää.
Painettujen ja brodeerattujen tuotteiden toimitusaika on noin 10-12 työpäivää.
Osa tuotteista saapuu keskusvarastolta, jonka vuoksi toimitusaika voi olla pidempi, yleensä 10-12 arkipäivää, riippuen tehtaan varastosaldoista. Pyrimme ilmoittamaan mahdollisimman pian, mikäli tilauksenne toimitusaika on pidempi kuin 8 työpäivää tai muita viiveitä/saatavuusongelmia ilmenee.
Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, mikäli toimitusaika mietityttää.
Mikäli tilaus sisältää seuraavien tuotemerkkien keskusvarastotuotteita, on toimitusaika mahdollisesti pidempi kuin 8 työpäivää:
Blåkläder, Cerva, Cobalt Gear, Craft, Fristads, Guardio, Hellberg Safety, Helly Hansen, James Harvest, J.Harvest & Frost, Kansas, Leijona, Matterhorn, Portwest, Printer, ProJob, South West, Snickers, Tee Jays, Top Swede.
Tilauksen seuraaminen
Tilauksen jälkeen saat tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Saat myös toimitusvahvistuksen, kun tilauksesi on pakattu ja lähdössä rahditsijalle. Tilauksesi käsittelyä ja tilaa voit seurata ”Tilausseuranta”-sivulta.
Vaihto- ja palautusehdot
Tuotteilla on 14 kalenteripäivän palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske painettuja tai brodeerattuja tuotteita eikä hygieniatuotteita (esim. kasvomaskit ja käsidesit).
Kuluttajalla on oikeus perua etämyynnissä tekemänsä tilaus ilmoittamalla siitä Promeetta Oy:n asiakaspalvelulle 14 kalenteripäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautus- ja vaihtotilanteissa otathan meihin aina ensin yhteyttä sähköpostitse info@promeetta.fi. Huomioithan, että lunastamaton tilaus eli noutamatta jätetty paketti ei ole palautus tai tilauksen peruutus.
Yritysasiakkaat ovat velvollisia palauttamaan verkkokaupasta tilatut tuotteet omalla kustannuksellaan toimitettuna Promeetta Oy:n toimipaikkaan asti ovelle-pakettina. Emme nouda palautuksia noutopisteistä, automaateista tai lokeroista. Promeetta Oy:n kustannuksella palautetut kuljetukset veloitetaan tilaajalta.
Yritysasiakkaat voivat halutessaan palauttaa tuotteet Matkahuollon asiakaspalautusnumerollamme hintaan 9,90 € (alv 0 %).
Yritysasiakkaat ovat velvollisia maksamaan hinnastomme mukaiset toimituskulut, kun he vaihtavat tuotteen toiseen. Uuden tuotteen lähetyksestä koituvat toimituskulut veloitetaan siis yritysasiakkaalta.
Kuluttaja-asiakkaalle tuotteen palauttaminen on ilmaista kerran per tilaus, mikäli palautus on tehty verkkokauppamme toimitusehtojen mukaisesti. Seuraavista palautuksista perimme maksua 9,90 €.
Kuluttaja-asiakkaalle tuotteen vaihtaminen on ilmaista yhden kerran per tilaus. Tämän jälkeen perimme seuraavista vaihdoista 9,90 € vaihtomaksua. Mikäli olet epävarma tuotteen koosta yms., ota yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilausta. Näin säästymme turhilta palautuksilta/vaihdoilta.
Palautettavan tuotteen täytyy olla täysin jälleenmyyntikuntoinen (alkuperäinen pakkaus tallella, tuote puhdas mutta ei pesty, tuotelaput paikoillaan). Täyttäkää toimituksen mukana tullut palautuslomake, pakatkaa lomake ja tuote alkuperäiseen pakkaukseensa, kirjoittakaa paketin päälle osoitteemme, asiakaspalautusnumeromme sekä teksti “asiakaspalautus”. Pyydä asiakaspalautusnumero asiakaspalvelustamme sähköpostilla tai soittamalla. Pyydäthän myös rahditsijalta palautuksesta kuitin ja säilytät sen, kunnes olemme vastaanottaneet palautuksen.
Emme vastaanota palautuksia yli 14 kalenteripäivän kuluttua. Kun palautus on
käsitelty ja hyväksytty, palautettujen tuotteiden arvo palautetaan
sinulle pääsääntöisesti samalla maksutavalla, jota olet tilatessa
käyttänyt.
Promeetta Oy pidättää tuotteen omistusoikeuden, kunnes tuote on kokonaan maksettu.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen eli noutamaton paketti ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme kyseisen tilauksen toimituskustannukset. Mikäli tilauksen arvo on yli 200,00 € ja toimitus on ollut asiakkaalle rahtivapaa, perimme lunastamattomasta paketista 9,90 €.
Lunastamaton paketti pyritään ensisijaisesti toimittamaan asiakkaalle uudelleen. Perimme uudelleen lähetyksestä hinnastomme mukaiset toimituskulut.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä vialliset tuotteet
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme sähköpostilla info@promeetta.fi tai puhelimitse numeroon 044 9826 534. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli paketti on vaurioitunut matkalla, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykseen.
Normaalista kulumisesta, tuotteen virheellisestä käytöstä tai hoito-ohjeiden laiminlyönnistä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen. Epäselvissä tapauksissa reklamoidut tuotteet toimitetaan valmistajalle, joten käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa. Mikäli kyseessä on selkeä valmistusvirhe, toimitamme korvaavan tuotteen niin pian kuin mahdollista.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme info@promeetta.fi tai soittamalla numeroon 044 982 6534 sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien tarjoamaan kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
